Farfisa празнуват 50 години присъствие на международния пазар. Италианската компания отбелязва юбилея си с рестайлинг на бранда, както и с нови пазарни, маркетингови и технологични стратегии. Логото на бранда – флагът на индустриалната есенция на марката – е изцяло обновено. Дизайнерите са взели елементи от оригиналното лого на Farfisa и са ги преработили съобразно модерните технологични и визуални тенденции в областта. В новото лого компанията е инкорпорирала два от най-важните детайли в дейността си, които я правят изключително конкурентоспособна на международния пазар – истинското Made in Italy качество и дългогодишната история на бранда. Обновеният уеб сайт съдържа много исторически факти относно развитието на Farfisa през годините, но най-вече е наблегнато на създаването на онлайн каталога. Той е лесен за употреба, визуално впечатляващ и с нова система за навигация, базирана на три основни елемента - продуктовите линии, технологиите, и категориите продукти. |
Не е подмината и централата на компанията в Осимо – централна Италия. Сградата вече разполага с реновирана рецепция и конферентна зала, отговарящи на новата визуална концепция на компанията. Интериорът е модерно обзаведен с минималистични , създаващи уют мебели. До рецепцията интериорните дизайнери са разположили специален кът, проследяващ историческото развитие на домофоните на компанията, от 1967 година до днес, като там се намират някои много любопитни експонати от зората на Farfisa. Не липсват и някои от последните достижения на компанията, чрез които подобаващо завършва историческия преглед на домофонните технологии. |