Bittel Bittel

Търси
Категории
Разширено търсене
Меню
Промоции
Мебели
Outlet

Екип централен офис

Биттел е създадена през 1997 година и предоставя на своите 60 служители в цялата страна отлични условия за работа и професионално развитие. Компанията осигурява атрактивно и конкурентно възнаграждение, което се развива според индивидуалното представяне и резултати. Обучението и развитието са приоритет в компанията, като освен въвеждащи и индивидуални обучения според потребността на всеки служител в компанията се провеждат утвърдени програми за менторство, обучение и развитие на различните отдели и професионални направления.


 

Биттел предоставя на всички служители следните възможности и привилегии:



Атрактивно възнаграждение

В Биттел се прилага утвърдена система на възнаграждения, според която всеки служител получава възнаграждение, определящо се от длъжността, която изпълнява, индивидуалните квалификации и компетенции, както и от постигнатите качествени и количествени резултати за компанията. Всяка една позиция дава възможност за развитие както в професионален, така и във финансов план. Биттел използва индивидуален подход към всеки един служител и внимателно проследява развитието на целия екип. Компанията предлага на своя екип гъвкаво заплащане, което се определя на индивидуален принцип в зависимост от приноса на всеки един служител и на база разработена бонусна система, която се прилага според резултатите от свършената работа и постигнатите общи цели на Биттел.


 

Проектирайте бъдещето сега

Успешното индивидуално представяне в Биттел се определя основно от постигнатите резултати при изпълнение на задълженията и от професионалното поведение на всеки служител, съответстващо на корпоративните ценности. Компанията предоставя възможност за професионално развитие и израстване, което се определя според цялостния принос на всеки един служител за успеха на Биттел.


 

Добър имидж – успешен бизнес

Биттел се грижи за своя екип и всяка година осигурява работно облекло, което се избира на база индивидуалния вкус на всеки един служител. За търговските представители, които представят Биттел на презентации, срещи и семинари, компанията предоставя възможност за закупуване на официално облекло или костюми.


 

Допълнителни възможности и привилегии

Биттел предоставя на служителите служебни мобилни апарати с включени пакетни услуги. Компанията осигурява на мениджърите най-новите модели апарати, които се обновяват на всеки две години. Биттел се грижи за своите служители, защото успехът на компанията зависи от всеки един човек, който е част от екипа.

Всеки служител има възможността да се възползва от преференциалните условия при закупуване на продукт, който е част от разнообразното портфолио на Биттел.


 

Сплотен екип извън работно време

Компанията се грижи за служителите си не само през работно време, но и извън него. Разработват се програми, насочени към балансиране на служебния и личния живот, които включват различни инициативи и активности за здравословен начин на живот и хранене, тиймбилдинги и различни професионални обучения, както и дейности и занимания за децата на служителите. Ежегодното коледно парти на Биттел обединява всички служители на компанията от цялата страна.


 

Комфорт на работното място

Работните места и среда в компанията са оборудвани с изключително модерни техники от сферата на комуникациите, което предоставя на служителите допълнителни привилегии и възможности.


 

Служебни пътувания в страната и чужбина

Биттел предоставя възможност за пътувания в страната и чужбина в зависимост от заеманата длъжност и индивидуалните компетенции и знания на служителите.


 

Професионални обучения

Биттел организира и провежда за своите служители различни обучения, свързани с развитие на професионалните компетенции и познания. Темите са специфични и различни и се определят от потребностите на служителите и компанията. Обучителните методи, които се прилагат, са резултат от успешни практики на големи обучителни организации, занимаващи се с човешки ресурси. Разнообразните форми на обученията са съобразени с бизнес целите на компанията, специфичните потребности на обучаваните служители и с ангажираността им. Компанията провежда семинари, конференции и симпозиуми, както и електронни и онлайн обучения.


 

Въвеждащи обучения

За новите служители Биттел провежда различни въвеждащи обучения, които се определят в зависимост от конкретната специфика на служебните задължения и спомагат за бързото адаптиране в работния процес. Компанията често използва утвърдената и успешна практика – новият служител да бъде обучен от по-опитен колега, който за периода на обучението се явява като ментор на новопостъпилия.


 

Възможност за повишаване на компетенциите

Компанията предоставя възможност на всеки един служител за повишаване на компетенциите и разширяване на познанията в дадена област. Един от основните приоритети във фирмената политика на Биттел е професионално и компетентно обслужване. Обученията, които се провеждат за екипа, стимулират личната мотивация на всеки служител, изграждат увереност при предоставяне на информация и гарантират сигурност и устойчивост при постигане целите на компанията.


 

Професионално и лично развитие в различни области

Биттел непрекъснато се развива в сфери като телекомуникациите, информационни технологии, климатични системи и оборудване, интернет услуги и много други. Вътрешната организация на компанията, която включва обслужване на клиенти, снабдяване, маркетинг, финанси, човешки ресурси, също се променя и адаптира към конкретните обстоятелства и пазарни условия. Предоставяме възможност за професионално развитие в различни направления не само на доказани експерти, но и на млади специалисти.


 

  1. Alcatel
  2. AUX
  3. Cozzia
  4. Carmen
  5. Cobra
  6. Daikin
  7. Gree
  8. Toshiba
  9. Nippon
  10. DISNEY
  11. Emersson
  12. Farfisa
  13. Fujitsu
  14. General Electric
  15. Gigaset
  16. Mitsubishi
  17. Panasonic
  18. Techpoint
  19. Thomson
  20. Uniden
  21. Wansview
© 2003-2017 - Bittel Всички права запазени.
Дизайн и програмиране: StudioX