Търси
Разширено търсене
Меню
Промоции
Мебели

Гаранционни условия

С всяка поръчка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, „Биттел“ ЕООД издава и предоставя на Потребителя надлежна гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция. В гаранционната карта са указани оторизираните сервизни центрове за съответния вид и марка изделие. Гаранционният срок на всеки продукт започва да тече от момента на изпращане на пратката.

Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касова бележка) и гаранционна карта. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.

Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция в следните случаи:

• в случай на изгубен документ (касова бележка или фактура) за покупка

• изгубена гаранционна карта

• при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизиран сервизен център

• повреди, причинени от неправилна експлоатация

• нарушаване на физическата цялост на продукта

• химическо, електрическо или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта

• гаранцията не покрива щети, причинени от: влага, наводнение, пожар, срутване и природни бедствия. Не покрива дефекти, причинени в резултат на: счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне и други действия, свързани с неправилна експлоатация или небрежно отношение към артикулите

• когато е установен физически дефект по кожата, но въпреки това продуктът бива сглобен от купувача преди да бъде уведомен търговецът за проблема

  1. Alcatel
  2. Shelly
  3. Fanvil
  4. LG
  5. Yeastar
  6. BroadLink
  7. Dahua
  8. Mitsubishi Heavy
  9. AUX
  10. Fibaro
  11. AJAX
  12. Carmen
  13. Cobra
  14. Daikin
  15. General
  16. Gree
  17. Toshiba
  18. Nippon
  19. Farfisa
  20. Fujitsu
  21. Gigaset
  22. Mitsubishi Electric
  23. Panasonic
  24. Uniden
Онлайн решаване на спорове
© 2003-2022 - Bittel Всички права запазени.
Bittel.bg използва бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. Продължавайки да ползвате сайта ни, Вие се съгласявате с това. Още информация
Чат с нас!