Гаранционни условия
С всяка поръчка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, „Биттел“ ЕООД издава и предоставя на Потребителя надлежна гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция. В гаранционната карта са указани оторизираните сервизни центрове за съответния вид и марка изделие. Гаранционният срок на всеки продукт започва да тече от момента на изпращане на пратката.
Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касова бележка) и гаранционна карта. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция в следните случаи:
• в случай на изгубен документ (касова бележка или фактура) за покупка
• изгубена гаранционна карта
• при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизиран сервизен център
• повреди, причинени от неправилна експлоатация
• нарушаване на физическата цялост на продукта
• химическо, електрическо или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта
• гаранцията не покрива щети, причинени от: влага, наводнение, пожар, срутване и природни бедствия. Не покрива дефекти, причинени в резултат на: счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне и други действия, свързани с неправилна експлоатация или небрежно отношение към артикулите
• когато е установен физически дефект по един или повече детайли на продукта, но въпреки това бива сглобен от купувача преди търговецът да бъде уведомен за проблема
• за повреди, причинени по време на транспортирането на стоката от куриерската фирма, които потребителят(или упълномощен от него получател) не е установил при преглед в момента на получаване и за които не е съставен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера