Bittel Bittel

Търси
Категории
Разширено търсене
Меню
Промоции
Outlet

     • Визия

Компанията е устремена в своето развитие не само на българските пазари, но и на европейските. Затова визията на Биттел за постигане целите и мисията е главно насочена към обединяване и сплотяване на екипа от служители и постепенното му изграждане в едно стабилно ядро, което действа в унисон с целите и принципите на компанията.


Нашата визия

Високото качество, иновативните технологични системи и оборудвания и професионалното отношение на служителите са от първостепенно значение за еволюцията и усъвършенстването на Биттел. В компанията малките детайли са съществена част от цялостното обслужване, затова всяко едно звено е максимално оптимизирано и функционира в пълен синхрон с останалите.


 

     • Ценности

Основен фактор за развитието на компанията е екипът от хора. Това, което отличава Биттел е, че използва индивидуален подход към всеки един служител в компанията. Човешкият ресурс е от особено значение за работния процес, но много по-важни са човешките отношения, изградени на принципа на екипност, взаимно уважение, толерантност и подкрепа.


Екипът на Биттел - Централен офис

Хората, които работят за Биттел, са отговорни, лоялни и почтени, притежават увереност в своите компетенции, енергия и мотивация, за да постигнат целите и мисията на компанията. Защото успехът не се измерва само по оборот и печалба, но също и по стабилността на изградените взаимоотношения със служителите и контрагентите. Коректното и уважително отношение от страна на ръководния екип към всеки един служител е резултат от взаимното изграждане на доверие, предоставяне свобода на действия и отговорно изпълнение на работните задължения.


 

Ядрото на Биттел извън работно време

Ежегодните тийм билдинги, които Биттел организира за своите служители, допринасят до голяма степен за сплотяване на екипите и подобряване комуникацията между хората в компанията.


 

Екстремните приключения сплотяват екипа

Мероприятията, които се провеждат на различни места, допринасят за по-добрата организация на работния процес, защото служителите са спокойни, активни и мотивирани. Отношението на Биттел към всеки един човек от компанията е изпълнено с грижа, доверие и уважение, защото добрият екип е ядрото на всяка просперираща компания, каквато е Биттел.


 

Семейни активности и занимания

Биттел се грижи не само за служителите си, но и за техните семейства, като организира мероприятия за децата и за тях. Събитията са израз на доверие и уважение и сплотяват не само членовете на всяко семейство, но и спомагат за взаимното опознаването на всички участници.


 

Незабравими Коледни празници заедно

Коледните партита, които Биттел организира за служителите, са неповторими и изпълнени с позитивни и весели емоции.


 

Споделени емоции с известни български изпълнители

Съпреживяването и споделянето на този празник обединява екипа на компанията и го превръща в голямото семейство на Биттел.


 

Либерален процес на вземане на решения

Мнението на всеки един служител е високо ценено при вземане на решения. Методи като „брейнсторминг“ (мозъчна буря) и колективни беседи се използват ежедневно от служителите. По този начин компанията анализира възможните алтернативи и стига до оптималното колективно решение. Обратната връзка на служителите е от решаващо значение за цялостното развитие на компанията. Затова всеки от тях е свободен да даде идеи и препоръки за подобряване на средата и работния процес.


 

     • Среда

Работната среда в Биттел е аранжирана съобразно съвременните тенденции в интериорния дизайн и принципите за сплотеност и екипност на служителите.


Творческа работна атмосфера

Всеки човек разполага с достатъчно просторен личен кът, оборудван с голямо бюро и удобен офис стол. Добрата работна среда внася спокойствие и креативност в работния процес.


 

Равенство и единство

Отборната игра се насърчава при всяка възможност. Всеки тиймбилдинг бива специално плануван, с цел да сплоти и насърчи екипът на Биттел.


 

Сътрудничество и обща визия

Членовете на екипа си съдействат при изпълнение на дадена дейност. Служителите на Биттел участват заедно в различните процеси, насочени към постигане на целите и развитието на компанията.


 

Толерантност и уважение към членовете на екипа

Основни принципи при обсъждане на дадено предложение или решение са толерантността и уважението към членовете на екипа. Всеки един служител има право да представи свое предложение, решение, мнение и да бъде изслушан с необходимото търпение и уважение. Различните идеи и решения не се осъждат или критикуват, а се разглеждат като различна, абстрактна гледна точка. Решенията се вземат по целесъобразност и съвпадение с целите на Биттел.


 

Компетентност

Всеки един служител в компанията притежава необходимата квалификация и компетентност в областта на неговата сфера на дейност. Това създава уверено, професионално и отговорно отношение към служебните задължения.


 

Мотивация и стремеж

Мотивацията е движещата сила към постигане целите на компанията. Тя включва целева насоченост на поведението и изисква получаването на пряка своевременна връзка между целенасочените действия и постигнатите резултати. Мотивацията стимулира всеки един служител в неговите усилия към постигането на желаните цели. Екипът на Биттел се стреми към изграждане и усъвършенстване на индивидуален устойчив бизнес модел, който да се развива в дългосрочен план. Компанията насърчава новите възможности и иновативните подходи.


 

Активност и креативност

Експертните познания в различни области на всеки един от членовете на екипа се използват за реализиране на креативни цели и идеи. Активността на членовете на екипа е резултат от личната мотивация и отговорност.


 

Гъвкавост и адекватност

Динамичната пазарна среда изисква бърза адаптивност към промените. Всеки служител от екипа на Биттел разполага със свободата и отговорността да предприеме необходимите адекватни промени или действия при настъпване на различни обстоятелства или екстремни условия. Действията на служителите отговарят на мисията и целите на компанията.


 

Отговорност

Биттел е компания, която прилага съвременни методи при управлението на хора. Всеки служител разполага с право на свобода на действия, която се простира според функциите и задълженията му. Но с правото възниква и отговорността, която всеки носи – както за грешките, така и за успехите.


 

Информация и обратна връзка

Служителите имат достъп до информация, касаеща компанията, като я съхраняват и използват единствено и само за постигане на целите ѝ. Добрата комуникация и обратната връзка между различните нива и звена подпомагат ефективността на целия екип.


 

Клиенти и партньори

Един от качествените измерители на успеха и просперитета на компанията са изградените стабилните отношения с клиенти и партньори.


 

  1. Alcatel
  2. AUX
  3. Cozzia
  4. Gree
  5. Carmen
  6. Cobra
  7. Daikin
  8. Toshiba
  9. Nippon
  10. DISNEY
  11. Emersson
  12. Farfisa
  13. Fujitsu
  14. General Electric
  15. Gigaset
  16. Mitsubishi
  17. Panasonic
  18. Techpoint
  19. Thomson
  20. Uniden
  21. Wansview
© 2003-2017 - Bittel Всички права запазени.
Дизайн и програмиране: StudioX